HYVÄN ARJEN ISÄNNÖINTIÄ
Isännöintipalvelut
Meille hyvän arjen isännöinti tarkoittaa sitä, että kiinteistön kunnosta ja sen arvon säilymisestä pidetään huolta, asuminen on turvallista ja yhtiön hallinto toimii. Palvelemme sekä asunto- että kiinteistöosakeyhtiöitä ja asiakkaamme voi olla asuinkiinteistö, liikekiinteistö tai loma-asuinkiinteistö.
Käytössämme on erilaiset etäkokousmahdollisuudet asiakkaan valmiudet huomioiden ja asiakirjojen allekirjoitukset pystytään hoitamaan sähköisesti.
Hallinnollinen isännöinti
Hoidamme juoksevan hallinnon tehtävät yhtiön hallituksen ohjeiden ja lakien ja asetusten mukaisesti. Arki hoidetaan sujuvasti nykyaikaisten ohjelmistojen, asiantuntevan henkilöstön ja tehokkaiden prosessien avulla. Toimimme yhtiön edunvalvojana kilpailutuksissa, urakkaneuvotteluissa sekä lupa-asioissa ja hoidamme vaativatkin tilanteet yhtiön edun mukaisesti.
Olemme usein mukana jo yhtiön perustamisvaiheessa ja autamme asiakasta yhtiön perustamiseen liittyvissä päätöksissä sekä asiakirjojen ja viranomaisilmoitusten laatimisessa.
Asumisajan alkuvaiheen tehtävät ovat meille tuttuja ja palvelemme niin urakoitsijaa kuin uutta asukasta uudiskohteen vastaanotosta alkaen.
Tekninen isännöinti
Kiinteistön teknisestä toimivuudesta huolehtiminen koko sen elinkaaren ajan on tärkeää turvallisen asumisen ja kiinteistön arvon säilymisen kannalta. Seuraamme kiinteistön kuntoa ja toteutamme huolto- ja korjaustoimenpiteet sekä suurempien korjaushankkeiden kilpailutuksen ja urakan läpiviemisen yhtiön etua valvoen.
Kiinteistöjohtaminen ja -konsultointi
Tarjoamme kiinteistöomaisuuden hallinta- ja jalostuspalveluita, jotka sisältävät niin taloudellisen kuin teknisen kiinteistöjohtamisen. Huolehdimme kiinteistön käyttötarkoituksen muutoksista, arvon säilymisestä, tuottavuuden varmistamisesta ja erilaisista korjaus- ja lisärakentamishankkeista.
AJANKOHTAISTA
ASIAKASPALVELU
Aukioloajat arkisin klo 8 – 16
Puhelin 0207 412 540
Sähköposti isannointi@hulkkonenconsulting.fi
Palvelemme teitä puhelimitse, sähköpostilla ja paikan päällä osoitteessa Yliopistonkatu 42 A 67, 40100 Jyväskylä.
Avaimet ja aineistot luovutetaan vain esittämällä henkilötodistus.
Alla olevan linkin kautta voit lähettää meille luottamuksellista aineistoa suojatusti:
Lähetä suojattu viesti isännöintitoimistoon painamalla tätä linkkiä
Kirjoitathan aihekenttään, mitä taloyhtiötä asia koskee.
LASKU ASUNTO-OSAKEYHTIÖLLE
Vastaanotamme asunto- ja kiinteistöyhtiöiden laskut ensisijaisesti verkkolaskuina.
Verkkolaskuosoitteen löydät yhtiön nimellä tai y-tunnuksella osoitteesta: https://verkkolaskuosoite.fi/client/index.html
Muut kuin verkkolaskuina toimitettavat laskut pyydämme toimittamaan ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen laskutus@hulkkonenconsulting.fi.
Laskumerkintä:
Asunto-osakeyhtiön nimi
c/o Hulkkonen Consulting Oy
Yliopistonkatu 42 A 67
40320 Jyväskylä
Laskulle myös palvelun tai tuotteen tilaajan nimi tai muu mahdollinen viite tilaukseen liittyen.
Kaikki laskut, joista puuttuu asunto-osakeyhtiön nimi, hylätään virheellisesti laskutettuina.
Yhtiö ei maksa osakkaan itse tilaamia töitä ja palveluja ilman isännöitsijän laskutuslupaa.
HINNASTO
Erilliskorvaustyöt
Alkaen 1.3.2021, Hinnat alv 24%.
Kokouspalkkio, alkava tunti (sopimuksen mukaan, sop.hinnat sisäl. 2 h/kokous) | 69,00 €/ tunti |
Lauantaisin, pyhäpäivisin ja perjantaina klo 17 jälkeen korotus 100% | |
Postimaksut, Postin postimaksujen mukaan | |
Lähetyskulut, kirjelähetys eur/kpl | 0,20 € |
Isännöitsijäntodistus, normaalitoimitus (liitteet: tilinpäätöspaketti ) | 85,00 € |
Isännöitsijäntodistus, myyntipaketti, lisäys perustodistukseen (sisältö kohdekohtainen) | 35,00 € |
Isännöitsijäntodistus, liitteet (muut kuin ed.mainitut) /kpl | 20,00 € |
Isännöitsijäntodistus, pikatoimitus, 2:den arkipäivän kuluessa(erikseen tilattaessa) | 155,00 € |
ALV kohteen hallinnointiveloitus, kuukausiveloitus | 68,50 €/ kk |
Lainaosuuslaskelma erikseen pyydettäessä | 55,00 € |
Talokirjanote | 16,00 € |
Osakeluettelo | 27,00 € |
Tarkastuskäynti huoneistossa (vakuutus/ viranomaistapaukset, tms) | 175,00 € |
Verohallintoon tehtävien ilmoitusten laadinta/ h (tarvittaessa) | 68,00 € |
Tekninen isännöinti/ Kunnossapitotarveselvityksen laadinta/ h | 69,00 € |
Suurten (> 40 000 €) alv 24%, peruskorjausten hallinnointi | 2,0% kustannuksista |
Rahalaitoslainan nostaminen/nostokerta | 145,00 € |
Osakkeenom. Kunnossapito ja muutostyöilmoitus käsittely ja lupapäätös (ei sisällä konsultointia) | 0,00 € |
Muut erilliskorvaustyöt sekä peruskorjaushankkeiden hallinto < 40t€ | 65,00 €/ tunti |
Tulityöluvan käsittely ja myöntäminen | 60,00 € / lupa |
Arkistointipalvelu, yhtiöiden vanha aineisto | hyllymetri 80,00 €/ vuosi |
Kilometrikorvaus | 0,81 € / km |
Kopiot A4 koko/kpl mv | 0,51 € |
Kopiot A4 koko/kpl väri | 0,76 € |
Kopiot A3 koko/kpl mv | 1,05 € |
Kopiot A3 koko/kpl väri | 2,05 € |
E-laskutus/ ohjelmisto (Ohjelmistojen transaktiomaksut ohjelmistotoimittajien hinnaston mukaisesti) | 0,00 €/kk |
Toimistotarvikkeet | toteutuneen käytön mukaan |
Puhelut arkena, kello 08-16 | sis.perushintaan |
Hintoihin laskettuna arvonlisävero, kulloinkin voimassa olevan verokannan mukaisena, 1.1.2021 24%
Päivystysaikana 16:00-07:00 välisenä aikana korotus 100 % työtuntihintoihin sekä sunnuntaisin ja pyhäpäivinä 200%. Minimiveloitus tuntitöissä 1 tunti.