Menestyvän yrityksen tilitoimisto

Autamme asiakasta menestymään! Hyvän arjen takaavat palvelut, jotka tehdään ajatuksella ja kerralla kuntoon -periaatteella. Me tiedämme, miten taloushallinto saadaan linkitettyä saumattomasti yrityksen toimintoihin. On elintärkeää luoda kokonaisuus, jossa eri osa-alueet tukevat toisiaan ja tehtävät ovat ajan tasalla.

Olemme asiakasyrityksen taloushallinto-osasto, joka :

  • hoitaa kirjanpidon ja tilinpäätökset
  • hoitaa reskontrat joustavalla työnjaolla
  • laskee palkat ja konsultoi henkilöstöön liittyvissä asioissa
  • aikatauluttaa työt ja neuvoo asiakasta
  • hoitaa verotukseen liittyvät ilmoitukset ja neuvoo asiakasta
  • raportoi asiakkaan tarpeiden mukaan
  • konsultoi talouteen, verotukseen, henkilöstöhallintoon ja yrityksen johtamiseen liittyvissä asioissa

Palvelukokonaisuus räätälöidään yrityksen koon ja tarpeiden mukaan. Asiakas ostaa juuri ne palvelut, joita tarvitsee.

Me tilitoimistossa huolehdimme siitä, että työt tehdään aikataulussa lakien ja asetusten mukaisesti.

AJANKOHTAISTA

ASIAKASPALVELU

Aukioloajat arkisin klo 8 – 16

Puhelin 0207 412 542

Yleinen sähköposti tilit@hulkkonenconsulting.fi

Osoite Ahjokatu 26, 40320 Jyväskylä, 2. Krs

Tilitoimistopäällikkö
Titta Viskari
Puh 0207 412 542

Toimitusjohtaja
Suvi Hulkkonen
Puh 0207 412 547

Sopimusasiakkaita palvelevat nimetyt yhteyshenkilöt.

Sähköpostit muotoa etunimi.sukunimi@hulkkonenconsulting.fi

Alla olevan linkin kautta voit lähettää meille luottamuksellista aineistoa suojatusti:

Lähetä suojattu viesti tilitoimistoon painamalla tätä linkkiä

Kirjoitathan aihekenttään, mitä asia koskee tai kenelle viesti on osoitettu.

SÄHKÖINEN TALOUSHALLINTO

  • nykyaikaiset taloushallinnon työkalut tuovat yritykselle tehokkuutta sekä ajan ja resurssien säästöä
  • kaikki taloushallinnon toiminnot samassa ohjelmistossa, yhteiskäyttö tilitoimiston kanssa
  • yritys saa tarvittavat verkkolaskujen lähetys- ja vastaanottokanavat käyttöön helposti ohjelmiston kautta
  • kustannukset muodostuvat tarvittavista ominaisuuksista, ei turhia ominaisuuksia/kustannuksia, edullisesti myös pienille yrityksille
  • työnjako asiakkaan ja tilitoimiston välillä räätälöidään yrityksen tarpeen mukaan
  • reaaliaikaisuus raportoinnissa, esim. myynnin raportit suoraan laadittujen laskujen mukaan, ostolaskujen selailu ja raportointi
  • käteis-, pankki- ja luottokorttikuitit mobiilipalvelun kautta

Tarjoamme käyttöönne Netvisor-ohjelmiston, jota olemme käyttäneet vuodesta 2007. Palvelut on mahdollista tuottaa myös asiakkaan omassa järjestelmässä etäkäytön/pilvipalveluiden avulla.

KIRJANPITO JA TILINPÄÄTÖKSET

  • tilitoimisto hoitaa kirjanpidon ja tilinpäätöksen lakien ja asetusten mukaisesti sekä tekee kaikki ilmoitukset Verohallintoon ja muille viranomais- ja yhteistyötahoille
  • tiedot siirtyvät saumattomasti myynneistä ja ostoista suoraan kirjanpitoon
  • palvelemme koosta ja yritysmuodosta riippumatta
  • kirjanpidon raportointi on porautuvaa, kaikki tiedot näkyvillä
  • olemme jatkuvasti yhteydessä asiakkaaseen ja huolehdimme siitä, että asiakas on tietoinen oman kirjanpidon sisällöstä
  • myös asiakkaan omassa järjestelmässä etäkäytön/pilvipalveluiden avulla
  • kirjanpidon aineiston ja tilinpäätöksen sähköinen allekirjoittaminen ja säilyttäminen

ASIANTUNTIJAPALVELUT

  • yrityksen ja yrittäjän verotusasioiden suunnittelu ja hoitaminen, kokonaisuuden huomioiminen
  • yritysverotuksen ja arvonlisäverotuksen hoitaminen ja erityiskysymykset
  • henkilöstöön ja työsuhteisiin liittyvät palvelut
  • yrityksen perustaminen, yhtiömuodon muutokset, muutokset omistussuhteissa
  • erilaiset asiakirjat, pöytäkirjat, jne

PALKANLASKENTA

  • tunti- ja kuukausipalkkojen laskenta ja maksatuspalvelu
  • eri työehtosopimusten tunteminen, soveltaminen ja asiakkaan opastaminen
  • tuntikirjausten siirto sähköisesti mahdollista
  • integraatiomahdollisuus erilaisille ohjelmistoille
  • myös työntekijälle tuntikirjausmahdollisuus mobiilissa/sähköisesti
  • matkalaskujen laatimiseen sähköiset työkalut, käsittely ja maksatus
  • lomapalkkojen laskenta ja loma-asioiden hallinta
  • sairauksiin ja tapaturmiin liittyvien palkkojen laskenta ja korvausten hakeminen
  • ilmoitukset Verohallintoon , vakuutusyhtiöihin ja muille tarvittaville tahoille
  • neuvonta ja ohjaus kaikissa palkanlaskentaan liittyvissä asioissa

TALOUDEN SUUNNITTELU JA RAPORTOINTI

  • raportointi (suunnittelu ja toteutus)
  • budjetointi (laatiminen ja raportointi)
  • kassa-analyysit, tunnusluvut, erilaiset laskelmat yrityksen tarpeiden mukaan
  • seuranta- ja suunnittelupalaverit raportointiin, niiden analysointiin ja yrityksen talouden kehittämiseen liittyen
  • sisäinen laskenta
  • asiantuntija yrityksen hallitukselle